ajajaj

0kommentarer

Vaknar med en fruktansvärd huvudvärk ! Inte alls roligt !
Men pallrar mig upp för att gå ut med Özil och köra till vc för att lämna prover .
Skrapa rutor , det satt som f-n !
Fick bara vänta i 50 minuter på min tur idag ! Varför ska det ta sån tid . 12 nummer före mig . Tur man har all tid i världen .
Hem igen för att ta tabletter och äta lite .
Den värsta värken i huvudet har lagt sig nu , men det känns som jag har snor i hela huvudet , det känns tungt ! Har ända plockat fram lite påskpynt , nu kunde jag inte vänta längre ! Jag har inte mycket , bara lite dukar och några kycklingar och lite gula ljus ! Självklart ska det in påskris med , det piffar alltid upp med alla fjädrarna !
Solen lyser , det gillas även om det är kallt !
Jag borde fixa mina naglar idag , dom ser hemska ut . Så dagen största problem blir , vilken färg ska jag ha nu ?? Hahahahaha

Kommentera

Publiceras ej