Ännu mer sol

2kommentarer

Det har varit ännu en underbar dag med sol . Fick tyvärr skrapa rutor i morse innan jag skulle köra .
Har varit och träffat min chef och nån från personalavd . Vi pratade mest om vad jag kunde tänka mig göra . Som det ser ut nu så ska jag börja arbetsträna i min egen grupp i Åkarp i slutet på april . Vi ska ha ett nytt möte i början på april ihopa med försäkringskassan . Hade det bara varit för min leukemi så hade jag säkert kunnat gå tillbaka som undersköterka . Men jag har ju fortfarande mitt jä-la diskbråck ! Men jag ska prova och sen får vi se hur det går . Annars får vi leta andra möjligheter . Jag är inte speciellt orolig , jag har arbetat i Burlövs kommun sen 1989 och varit fast anställd sen 1994 , så det får dom ju bara fixa .
Sen var jag en snabbis på burlövs center . Körde sen till jobb och luncha med töserna . När jag kom hem så njöt Özil och jag i solen ! Älskar när solen värmer på kinderna .
Till middag idag blev det pannbiffar m. lök gott !

2 kommentarer

Wiveca

06 Mar 2013 18:23

Längtar till du är tillbaka hos oss =)
Kram

Svar: Jag längtar oxå ! kanske inte efter alla i gruppen *ler* ! Men efter diiiiiiig mest såklart !
Madde

Anonym

06 Mar 2013 22:49

Det låter bra hoppas att det blir bra för dig när du kommer tillbaka kram

Kommentera

Publiceras ej