Badedag

0kommentarer

Idag flög min man ur sängen innan f-n själv var vaken . Och sega jag bara låg kvar och drog mig !
Vid 8 var jag ute me Özil , inte varmt , rent ut sagt skitkallt !
Frukosten är nått av det bästa på helgen . Kokta ägg , bullar , gott pålägg , kaffe , vaniljyoggi , oboy m.m.
Vid 10 gav vi oss iväg till Hörby och badhuset där . har hört så mycket positivt om det badhuset av många vänner . Det var fläckvis ganska halt på vägen dit !
Det var ett trevligt badhus , jag frös bara lite ....
Efter några timmars bad så blev vi hungriga . Stannade till på Sibylla i Hörby , gott gott . Stannade även och handlade lårdagsdodis med hem . När vi körde hem så värmde solen ganska bra , vi tog lite småvägar hem , mysigt !
Väl hemma så fikade vi glass och kex och chokladsås MUMS !
Sen vi kom hem vid 16 så har det mest varit slapp i soffan , kolla datan och slötitta på tv . Så kommer denna lördagen att fortsätta ! Myssssssssss

Kommentera

Publiceras ej