Blåst

0kommentarer

Idag är vinden isandes kall ! Det kändes som isbitar på kinderna !
Özil var ju inte bra igår , vi kom på att han nog hade nått som satt fast i munnen . han är ju en ganska liten hund , men ack vad han är envis . Vi försökte få upp hans mun på alla möjliga sätt , men icke . Han hade säkert jätteont . Han är inte så lätt att hålla heller som en hal ål . Han låg mest och tryckte under soffan igår eller i sin bur . När jag äntligen fick ut han vid 22 tiden så hostade han till och klöktes en gång . Jag hoppas att det som satt fast kom ut då . Idag har han ätit som vanligt iaf . Får väl avvakta tills imorgon . Men man blir orolig , det är ju min lilla baby hahaha !
Nu är klockan 11 och frukosten är avklarad , härligt när det bara är jag och Tom . God frukost , kaffe , kokta ägg och att läsa tidningen i lugn och ro . Jag vill ju helst att vi är alla 6 , men ibland är lugnet skönt ! Idag blir det nog bara en hemma dag .
I veckan har dom ju lovat MASSOR med snö , ska det vara nödvändigt ????
Jag hoppas att det inte stämmer !!! Nu vill jag ju ha vår !

Kommentera

Publiceras ej