Fredag jippie

0kommentarer

Äntligen helg !
Solen är framme , dock värmer den inte idag . Det är kallt och väldigt halt , höll på att trilla flera gånger när jag var ute med Özil vid 7 tiden . Man ska ju inte trilla i min ålder , risken är ju att man bryter lårbenshalsen haha !
Är man effektiv eller knäpp när middagen vi ska ha ikväll redan är klar när klockan är 9 på morgonen ? Jag har gjort en kycklinggryta med svamo och bacon . Jag var på ica strax efter 8 och handlade lite . Har oxå börjat ta fram allt vi ska ha med till badhuset imorgon . Jag är ju en planeringsmänniska , ibland bra , ibland inte ! Man vill ju inte glömma nått . Hur kul är det att stå där utan badkläder ?
Denna helgen kommer Hampus , inte Jessika tyvärr . Hon har valt att komma på onsdag istället och stanna över påsken .
Ett påskris måste jag oxå fixa i helgen . Kanske några gula blommor .

Kommentera

Publiceras ej