Heeeeeelg

0kommentarer

Sköna fredag ! Gick upp tidigt för att gå med Özil , fyyyyy katten vad det stormar ! Så jä-la kallt !
Jag fick väcka Hampus för vi skulle ju köra min mamma och Hasse till Sturup. Vi hade bestämt att vi skulle äta frukost där och kolla på flygplan . Men eller hur ???? Man kan inte gå in för att se några plan . Man kunde fika i hallen , men hur kul är det ? Så vi tog skruttbilen och körde till Ystad . Det blev fika på café Diana . Jag åt en god macka med kyckling och bacon och Hampus ville ha en räkbaguette . Sen tog vi en tur till Kapp ahl och Lindex och Tiger och spelaffären . Blev även en runda till Ohlssons bazar och öb . Fick handlat lite påskpynt och fjädrar och en massa andra saker . Nu slappar vi innan Tom och Jessika kommer hem . Tror inte jag ska göra mycket mer idag . Påskpyntet tar jag nog upp i nästa vecka , kanske i helgen ! Vi har inte speciellt mycket , men jag brukar byta dukar och ha påskris , ev en och annan kyckling och lite gula ljus !
Imorgon skulle vi egentligen åka och bada , men vi får nog hitta på nått annat !
Till middag ikväll blir det pizza , köbepizza haha !

Kommentera

Publiceras ej