istid

0kommentarer

När det blåser så kalla vindar är det inte skönt att ha hund ! han bryr ju inte sig att det är kallt , han skuttar runt som vanligt och vill bara busa !
Frukosten är nere och diskmaskinen tömd ! Tvättmaskinen surrar i källaren , men idag blir det bara en maskin !
Jag ska ta tag i att tömma Hampus och Jessikas rum med . Men det tar bara några minuter . Hampus kommer ju redan ikväll .
jag ska även ta en tur in till Skurup , måste tanka min lilla skrutt bil ! Bilen blev tankad och så glad igen . Jag tog mig även en shoppingtur på netto , där hittar man alltid fynd . Till middag idag så blev det soppa och brytbröd . Efterrätt blev det chokladmose , mmmmmm ! Jag ska snart ta min huvudvärk och krypa ner bredvid min snarkande man . Imorgon blir det upp lite tidigare än vanligt , jag ska köra mamma och Hasse till Sturup . Sen tänkte jag att Hampus och jag kunde äta frukost där och titta på flygplan !

Kommentera

Publiceras ej