Jaha

0kommentarer

Ännu en dag med snö och storm ! Jag trodde det skulle komma mer under natten .Men nu är det fullt krig därute . Det snöar för fullt . Undrar om bussarna går ? Vi får se , Fabian ska åka om en stund . Jag var ute med Özil innan och gick upp på Ica , På vissa ställen har det blivit ganska höga drivor , allt pga blåsten . Det var ganska trögt att få upp ytterdörren . Men Özil älskar snö , han bara skuttar omkring och ser glad ut !
Idag blir det nog inte så mycket gjort , har iaf inga planer ! Hmmmm nu är klockan ca 17 och det blev inte så mycket snö som dom sa . Jag vet inte , dom har kanske lovat mer ? Vi åt tidig middag idag , eftersom alla ändå var hemma . Det blev ärtsoppa till mig och Tom och sparrissoppa till grabbarna . Tänkte jag skulle göra våfflor lite senare . Jag ska ev åka med Tom på jobb imorgon . Så då blir det att stiga upp mitt i natten !

Kommentera

Publiceras ej