Mars

0kommentarer

Det är den andra mars idag . Solen var så varm och go på fm . Men nu är det brrrrrrr som vanligt !
Tom och jag åt go frukost i lugn och ro . jag bara älskar helgfrukost .
Sen packade vi in allt skit i bilen som skulle på tippen . För vi är miljövänliga och sorterar , och det är mest Toms förtjänst , för jag hade struntat i det själv .
Var på Ica och handlade lite , stannade även och handla potatis .
När vi väl kom hem igen så fick jag ett bakryck . Har bakat negerbollar och frallor . Det är terapi för mig att fixa i köket .
Tog nyss en tur med Özil , nu är det kallt och blåsigt !
Tror jag stannar inne i värmen . jag blev inte inne , tog en promenix med Simon upp till brandstationen och fika . Dom hade invigning efter renovering , jättefin lokal , den kan jag tänka mig hyra om man nu skulle behöva nångång !

Kommentera

Publiceras ej