Påskdagen !

0kommentarer

Idag var det trögt att komma ur bingen ! Sommartid , klockan ställs fram en timme . Idag har det varit och är fortfarande underbart väder . Solen skiner , varmt på kinderna . Igår var ju min mormor och svärmor här på lite påskamat , så gott och trevligt som vanligt ! Tyckte jag var mätt länge . Men ändå fick där plats lite godis med ! Har fortfarande lite svårt att fatta att jag tycker godis är så gott nu för tiden ! MUMMA !!!!! Ännu en dag med god helgfrukost , det fanns ju räkor och lax och ägg kvar sen igår ! Jessika och jag har suttit ute i solen en stund , medan hundarna busade . Det värmde gott ! Vågar man tro på att våren är på väg ??? Ja jag hoppas iaf ! Annars har det mest varit en dag med en massa slapp , igen !!!!! Nu har vi nyss ätit igen ...... Idag blev det Hamburgare med bröd , sallad , lökketchup , dressing , tomat , gurka . Jessika tränar en massa trix med hundarna , så häftigt att se hur Özil lär sig nya saker hela tiden . Rockie kan ju redan det mesta !

Kommentera

Publiceras ej