Såsig

0kommentarer

Just nu känner jag mig ganska såsig i huvudet ! Kanske inte så konstigt . Har varit med Tom på jobb idag . Klockan ringde vid 03 , och då hade Tom ändå lite sovmorgon , han brukar ju gå upp vid 02 . Jag sov nog som bäst just då . Men fixa till mig och packa väskan och iväg . Undrar vad Özil tänkte när jag kallade på honom , han tittade konstigt på mig . Under natten hade det såklart kommit snö ! Det var ganska snöigt hela vägen till malmö . Tom lastade lastbilen full och sen bar det iväg till Höör - Sösdala - Vinslöv - Broby - Sibbhult - Glimåkra - Lönsboda . Fin natur , men en tråkig tur ! Men det är mysigt att vara själv med mannen lite . Vi åt lunch ute . På vägen hem körde vi och handlade lite mat , så är det gjort om det nu kommer mer snö ! Vilket jag verkligen inte hoppas !
Lite slapp i soffan , sen fixade vi varma mackor .
Nu skulle jag nog kunna somna , men får försöka hålla mig vaken några timmar till !

Kommentera

Publiceras ej