Snön fortsätter

0kommentarer

Och här snöar det som vanligt ! Inte mycket men tillräckligt !
Här är allt som vanligt ! Tvätten igång , diskmaskinen tömd , dammsugningen klar , har varit ute med Özil och jag går och plockar och plockar ! Frågan är egentligen om jag inte bara flyttar runt saker ?
Ibland blir jag så sugen på att möbelera om , var jag än har bott innan så har jag gjort det ganska ofta . Men här är inte lika lätt . Möblerna står ju bra som dom gör . Men ibland vill jag bara förnya mig . Vi ändrade i köket häromdagen , jaja vi bara flyttade bordet haha !
Nu är det äntligen snart helg !!!! Älskar helger , då är min familj samlad . Denna lördagen blir det nog badhuset , hoppas det iaf ! kanske även vänner till oss följer med ! Det hade varit roligt .
Känner väl kanske inte för att visa mig i bikini men men . Jag är ju blek och sladdrig och och och och ! Men sån är ju jag !
Nä nu ska jag göra nån mer nytta ! Kanske .......

Kommentera

Publiceras ej