Solig dag

0kommentarer

Ännu en dag med sol , såååååå härligt !
Det är ju ingen direkt värme , men kläder efter väder !
Idag stod jag utanför Ica och väntade på att dom skulle öppna . Ja jag vet det är pensionärsvarning . Men om jag ändå är ute och går med hunden så kan jag ju lika gärna ta den rundan .
Ugnen har jag sprayat ner med medel , varför ska det alltid rinna över nått ?
Får se om jag bakar mer frallor idag eller kanske nått bröd ! Det är så skönt att ha frysarna fulla .
Igår fick jag sålt lite av mina "tjockis" kläder . Skönt att det minskar .Jag måste ju tömma rummet innan torsdag . Jag har ju allt på Jessikas och Hampus rum .
Till helgen kommer dom igen , saknar dom när dom inte är här .
Vi hade tänkt åka och bada på lördag , hoppas bara på att det är ett badhus med varmt vatten och varmt i luften . Annars är risken att jag fryser ihjäl !

Kommentera

Publiceras ej