Sooooollllll

0kommentarer

Vilken underbar dag ! Solen får gärna vara framme varje dag , man blir så mycket piggare !
Idag körde jag till Brandstad redan på morgonen för att mysa med bästa Lena och Hannah och Benjamin .
Det är så mysigt att bara sitta och fika och snacka en massa !
Jag hade fått till mig att Özil skulle vara rädd för stora hundar , han var inte rädd för Blixt alls . Blixt är en Teuveran , gosig sådan . Jag trodde ju att Özil skulle bli rädd för deras stora ardennerhästar , men icke han ville leka med dom . Han sprang in i hagen och bara skuttade runt . Knasig .....
Vi var och hämta och lämna Hannah på dagis , dom har så nära dit , bara över vägen .
Sen körde jag hem i det sköna vädret . Nu har vi nyss ätit taccos och jag har druckit ett glas vin mmmmmmm.
Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas att det blir lika fint väder framöver !

Kommentera

Publiceras ej