Städedag

0kommentarer

Städa städa varje fredag oxå varje jul det tycker jag är kul !!!!
Men idag är det ju måndag . Tvättmaskinen ska få gå varm idag , det gör den kan jag lova ! Solen var framme innan när jag var ute med Özil , men nu är det moln som skymmer den tyvärr .
Frukosten är nu intagen , alltid lika trist att äta själv , därför älskar jag frukost på helgen .
Mina naglar måste jag oxå fixa idag . Jag som alltid har målade naglar och så ska det vara . Även när jag mådde som sämst på sjukhuset så fixade jag mina naglar . Och då gäller det även tårna . Mamma fick måla dom några gånger på sjukhuset . Men jag tycker att det piggar upp med lite färg på naglarna även vintertid . Sen tycker jag det är fult så fort lacket börjar trilla av , det är då det måste fixas . Jag målar dom minst 1 gång i veckan .

Kommentera

Publiceras ej