Stormvarning

1kommentarer

Fyyyyy kattsiken vad det blåser idag ! Jag fasar för ikväll och morgondagen då det ska komma massor med snö . Snö och storm är ingen bra kombo ! Men jag är förbered , har tagit in pulkan från förrådet , då kan jag iaf handla i vår lilla icabutik . Jag vill ju ha vår ! Det vill nog alla jag känner med . Denna vintern har varit lång . Tror att alla saknar solen och värmen . Förra sommaren var ju inget att hurra för direkt .
Nu sitter jag här i soffan och fryser , märkligt att det inte räcker med raggsockar och fleecetröja . Jag får ta en runda med snabeldraken så kanske jag blir varm för stunden . Som vanligt så tvättar jag lite . Tycker det är bättre att kanske köra en maskin , vill inte vänta tills man har massor .
Nästa vecka är det påsklov . Måste fixa påskägg till alla 4 barnen .

1 kommentarer

Jessica

18 Mar 2013 15:29

Ja du fasiken va det stormar o är kallt ute i dag, här hamstrar jag ved och värmeljus, misstänker att det kan bli strömavbrott...tycker man kan det här nu! Vill ha Vår! Kram

Kommentera

Publiceras ej