Vaken

0kommentarer

Ja jag är vaken , men känner mig lite trött . Det gjorde jag igår med . Tom sa genast , behöver du blod igen ? Nä det tror jag inte för det är ingen sån trötthet . men visst kommer den tanken , att är cancern tillbaka ? Och såna tankar kommer jag nog att ha för resten av mitt liv . Trist men sant . Alla säger till mig att se framåt och det gör jag verkligen . Jag älskar mitt liv . Självklart är jag trött på det ibland , det är alla . Just nu skulle jag bara kunna packa allt och fly till ett varmt land .
Vaknade idag vid 7 tiden , och vad händer ute ???? Jo det snöar !!!! Blääääää säger jag bara ! Jag vill ha värme ! jag vill kunna sitta ute i bara linne och shorts . Men det lär dröja , ser det ut som iaf !
Idag är det bara en vanlig måndag , varför är måndagar så dryga ?
Tvätten är snart klar , frukosten är nere , hunden har varit ute , barnen sover . Det är ju påsklov denna veckan .
Igår klippte jag ner mina naglar , känns helt naket idag . Jag har alltid långa naglar , men nu hade jag brutit av flera , så då får man klippa ner dom . Dom växer ju ut igen , tack och lov ! Men nu ser fingrarna tjockare och kortare ut ! Märklig känsla .
Har lite inplanerat denna veckan , ska ju till sjukhuset på onsdag och sen hämta Jessika . Jag måste fixa påskris och påskägg . Vi måste handla mat m.m. Men jag är ganska övertygad om att jag hinner hahahaha !

Kommentera

Publiceras ej