Vasaloppet

0kommentarer

Var ute med Özil redan vid 7 , jag sov som bäst när han börja gnälla . Men ut med honom i frosten . Sen kröp jag ner en stund till hos mannen ! Men han skulle ju upp för det va Vasaloppet och han tittar alltid på starten och den går 08.00 .
Så nu är frukosten nere , tidningen läst ! Och vi bara myser framför tvn . Nu är klockan snart 12.30 och jag har dammsugat , vattnat blommorna ,m.m. Solen skiner och man ser allt skit . Det är negativt tyvärr . Tycker ändå jag dammar flera gånger i veckan . Tom körde iväg för att tvätta bilen . Där är säkert kö , det är det så fort solen kommer fram ! Fick även sålt nån mer "tjockiskläder" idag . Men det finns ju lådevis kvar . Just nu är jag ganska uttråkad , ska bara komma på nått kul att göra ! Ja vad tror ni jag gjorde ? Jo jag bakade en kladdkaka ! Ibland känns det som det ända jag gör är att baka baka baka , men jag gillar det ! Skulle kanske öppna kondis ? Det hade varit en dröm !

Kommentera

Publiceras ej