Ännu en regnig dag

0kommentarer

Nu har det regnat från och till i flera dagar . Ja jag vet att marken och växterna behöver det . Men allt har ju bara exploderat , jag ser hur ogräset bara växer för varje gång jag tittar ut ! Kan ju hoppas på fint väder i helgen så jag kan dra bort det . Jag hade även behövt plantera om några blommor . Jag går hemma hela dagarna men får inte tummen ur det berömda ......
Det är så mycket som borde göras men men det springer inte ifrån mig !
Jag längtar tills Tom har semester , hoppas på fint väder och en massa mys ! Jag vill helst ha barnen och hundarna och Tom hos mig hela tiden , men så funkar det ju inte . Har en massa planer i mitt huvud som jag vill att vi ska göra . Det finns ju mycket att uppleva i vårt vackra land . Mest av allt skulle jag vilja åka runt i husbil , tycker det verkar mysigt . Husvagn kan jag ev låna av en kompis men problemet är att vi har ingen dragkrok på någon av bilarna . Kanske finns där någon snäll själ som kan låna ut en bil med drag några veckor .
Imorgon är det dax för ett besök i Lund , hoppas alla prover är bra än ? Har alltid en klump i magen innan jag fått svaren !
Nä nu ska jag ta tag i dammsugningen , så jag slipper se alla dammfår irra omkring !

Kommentera

Publiceras ej