Blåst

0kommentarer

Torsdag och snart helg igen , jösses vad fort veckorna går ! Solen är framme idag med , tyvärr så blåser det , men så är det oftast vid kusten . Igår skulle jag åka buss för första gången på många år . Kände mig som en pensionär när jag satt och väntade på bussen 15 min innan den skulle gå haha ! Men det gick bra , jag överlevde . Skulle ju bara åka till vårdcentralen i Skurup . Min läkare där Jenny skulle göra en bedömning på min rygg till förnedringskassan . Min sjukgymnast Lena ska oxå komplettera den sen . Hon kände och klämde som vanligt . Om jag förstod henne rätt så bör jag inte jobba i vården längre utan med nått administrativt . För mig var det inget nytt . Vi får väl se när jag får kopian som hon skicka till fsk . Idag har jag varit ganska effektiv . Tvätten igång , renbäddning klar , bakat ostbullar .m.m. Men tro inte jag far omkring som en skottspole , jag tycker jag vilar mest . Jag tar det lite i taget . Nä nu ska bullarna i ugnen !

Kommentera

Publiceras ej