Majmånad

0kommentarer

Nu är vi inne i majmånad , snart sommarmånaderna WOW ! Kan man hoppas på en kanonsommar med mycket sol och bad ? Vågar man ? Dom sista 2 sommrarna har ju varit kassa . Förra sommaren gjorde inte mig så mycket för jag låg mest på sjukhuset . Denna sommaren är lite speciell för mig , jag lever ju som en ny människa . Visst jag får inte vara i solen utan solskyddsfaktor , den högsta . Men jag har ork att göra saker med min familj . Jag som älskar att ligga i solen och läsa en bra bok . Nåt som jag fått som jag inte hade så mycket innan är fräknar . Helprickig , märkligt !
Tom var ju ledig i onsdags , då blir man helt virrig på dagarna . Och nästa vecka är det oxå en röd dag , på torsdagen .
Igår var jag och "shoppade" hemma i mammas garderob . Jösses så många fynd jag gjorde . FNISS !! Nu är sommargarderoben nästan fullständig ! jag behöver bara några pirattights , sen är jag snygg och redo för äventyr . Idag kommer Hampus och Jessika och Rockie , så då blir det full fart igen . Imorgon är det öppet hus på Nils Holgersson gymnasiet i Skurup , så dit måste vi . Sen blir det Bonnanmarknaden i Staffanstorp . Se om jag kan hitta några fräcka solbrillor ! Jag hoppas på fint väder hela helgen så vi kan vara ute mycket ! Grillning står oxå på schemat !

Kommentera

Publiceras ej