Ny vecka igen

0kommentarer

Jag fattar verkligen inte var helgerna tar vägen ????
Dom bara försvinner , synd inte min ryggsmärta försvann lika fort ! Men jag kämpar på och försöker inte låtsas om den . Den är värst på nätterna . I lördags så var det en slappedag , tittade på film och bara slappa . Nu kom jag på att vi kastade en massa i återvinningen , det blir ganska mycket snabbt . Vi sorterar ju allt ! Tur är det för annars hade soptunnan aldrig räckt . I lördags så var jag sugen på vin , har ju inte så mycket hemma eftersom jag inte fått dricka på 1 år ca . Men hittade en flaska amarone vin , guuuuuud så gott . Jag njöt hela kvällen och drack hela flaskan , på väldigt många timmar som tur är , för jag var helt lullig i huvudet ! Hahaha , tänk innan så var en flaska vin inget ! Men jag får nog ta en tur till systemet eller Danmark för att handla lite vin . Nu låter det som jag var alkis haha , det är jag dock inte . Jag fattar helt enkelt inte dom som tar till flaskan så fort dom har en fis på tvären ? Igår söndag så blev det scones frukost . Vi satte upp partytältet , det är ett stort 3*6 meter . Så det blev ett jättemysigt uterum , hoppas på många härliga kvällar där i sommar och dagar såklart . Jag ska piffa lite mer därinne , nån mer lykta och så . Får ta en runda på vinden och se vad jag kan hitta ! Så det blev grillning och premiär på att äta ute . Man mår bra av att vara ute hela dagarna , somnar så gott , även Özil njuter . Det ända negativa är springandet när man ska ha saker inne , måste skaffa nån korg av nått slag att bära saker i .
Idag har jag träningsvärk i benen , trodde jag skulle ha det i armarna efter kämpandet med tältet . Vet inte varför jag har det i benen ?? Kan det var att jag plockade lite ogräs ? Struntsamma , otränad är jag iaf !
Som vanligt så tvättar jag idag , vilar ryggen , ska ta en runda med dammsugaren . Özil fäller som attans nu när han blev badad i fredags .

Kommentera

Publiceras ej