Ny vecka

0kommentarer

Än en gång försvann helgen i ett nafs ! Det har ju varit underbart väder i helgen . I lördags så hade vi go frukost som vi brukar ha på helgerna ! Det är så trevligt att ha lite sällskap när man äter , annars å brukar jag äta framför tvn . Först på lördagen stanna vi till på Simon skola , dom hade ju öppet hus . Simon var chef över korvgrillningen . Vi gick en runda och tittade på traktorer , skördetröska , kor , kaniner , höns , hamstrar , fåglar , får , algpackor . Tittade in och hälsade på Simons lärare . Sen körde vi till Staffanstorp . Det var ju Bonnamarknad . Massor med folk i det vackra vädret . Jag hade bara sandaletter på , så nu hoppas jag att jag slipper ta på strumpor igen . Jag fick köpt nya solbrillor , hoppas dom håller läääänge ! Vi köpte även dansk senap och ketchup på STORA flaskor , sååååå gott ! Sen blev det nått annat smått och gott . Efter trötta fötter så blev det fika hos svärmor . När vi kom hem å blev det grillning , finns det nått godare ? Alla åt med god aptit . Igår söndag så var det oxå strålande väder . Tom skulle fixa med bilen . Barnen lekte på gräset och cyklade , hundarna var ute hela dagen . Jag satt och njöt i solen , självklart insmord . Jag vill ju inte få några brännskador . Idag har jag sovit länge , ville knappt gå upp , har väldigt ont i min kropp idag i alla leder . Jag har inte gjort nått utan läkaren sa att det kunde bli så eftersom jag tar kortison . Känner mig som en pigg 90 åring . Men man ska ju inte gnälla !!!!

Kommentera

Publiceras ej