Regnsöndag

0kommentarer

Då var helgen snart slut IGEN !
Idag är det regn och gråväder , men grödorna behöver det .
Igår var vi ute i det sköna vädret . Tyvärr så blåste det ganska bra , jag fick sitta och hålla i parasollet när vi fikade . Det är så härligt att se hundarna springa runt runt på gräset ,barnen som jagar varandra och sparkar boll . På kvällen så var det den där melodifestivalen som alla tjatar om . Förr älskade jag detta , nu blir jag bara irriterad , låtarna är ju sönderspelade innan det är dax . Och sen att dom flesta låtarna är så jä-la dåliga . Sen vet jag att många tycker att många låtar är SÅÅÅÅ bra , jag fattar mig inte på dom ?????? Men visst tur alla har olika smak .
Det är så mycket jag skulle vilja skriva men struntar i för att inte hänga ut nån . För i Sverige ska man inte vara ärlig och säga vad man tycker och tänker , man ska hålla det inom sig så att man inte retar upp någon !!!

Kommentera

Publiceras ej