saknar solen

0kommentarer

Vem har slagit mig i huvudet inatt ??? vaknar med världens skallebank blääääää . Kan kanske vara att jag ligger konstigt , har ju lite ont både här och där . Men jag ska ju inte gnälla , jag har ju överlevt cancern iaf änsålänge ! Men det är ganska tröttsamt att ha ont ! Jag är ju bara 41 år .
Som vanligt så bara försvann helgen , i lördags besiktigade vi Toms bil med blanka papper tack och lov . Vi fixade lite ärenden , jag handlade andra boken 50 nyanser . Sen är det bara en bok kvar . Men jag älskar att hitta en bok som jag knappt vill lägga ifrån mig ! Så vet ni bra böcker så tipsa mig gärna .
Igår var jag ju på besiktning av ryggen hos min sjukgymnast . Gjorde en himla massa övningar som bedömdes . Hon ska ringa mig på fredag om vad hon kom fram till . Sen skickas det till fsk .
Just nu har jag många tankar i mitt huvud !
Får se om nått av det kommer att hända !
jag har så många drömmar ! Men det är väl bara nyttigt !



Kommentera

Publiceras ej