Solig fredag !

0kommentarer

Fredag igen , otroligt vad veckorna går fort ! Strålande solsken är sååååå underbart . Igår satt jag ute i solen i flera timmar . Väl insmord och parasollet uppe mellan varven . Som vanligt så blåste det ganska bra . Flera gånger var parasollet på väg . Tror det behövs en starkare fot . Jag läste ut min bok som jag köpte i lördags , 50 nyanser ...... den andra boken , så nu är där bara en kvar . Skulle bara vilja köra och köpa den med , men jag får allt hia mig !
Jag hoppas det ska bli sånt här väder hela helgen , men dom har tyvärr lovat regn . Vad ska vi då hitta på ? Förslag ?
Idag kommer Jessika och Hampus och Rockie , så då blir det full rulle igen . Jag tror Özil saknar Rockie när hon inte är här .
Sitter och väntar på att sjukgymnasten ska ringa , hon skulle ju berätta hur det gick med alla dom övningarna vi gjorde i måndags .
Sen måste jag göra lite nytta , damma , dammsuga , städa toaletten , hänga in mina kläder som jag hämtade på vinden igår .
Jag längtar tills Tom har semester , 3 veckor att rå om varandra . Förra sommaren var ju ingen höjdare , jag låg ju på sjukhuset det mesta .Och när jag väl var hemma så fanns det ju inte så mycket ork . Men denna sommaren hoppas jag på mycket sol och bad och roliga aktiviteter . Barnen går ju bara ca 2 veckor till i skolan . Sen efter sommaren börjar Simon sitt sista år på gymnasiet och Fabian kommer förhoppningsvis in på sin linje . Jessika börjar 8an och Hampus 2an . Barnen börjar bli stora .

Kommentera

Publiceras ej