Höstväder

0kommentarer

Regn och grått ! Men det är väl så det ska vara i oktober - november .
Man vill bara kura ihopa sig här inne och mysa , titta på tv , läsa en bra bok och självklart tända en massa ljus !
Nu jobbar jag 50% och det ska bli roligt !
Idag har vi efter melodikrysset som var skit svårt idag har vi varit en sväng på Ikea , tror aldrig jag sett så mycket folk där innan ! Men vi visste vad vi skulle ha så det gick ändå ganska smidigt !
Jag köpte äntligen en fåtölj , jag sitter och myser i den just nu ! Det blev en sk öronlappsfåtölj , bilder kommer senare . Tror den är helt rätt för min rygg ! Känns bra iaf !
Sen blev det såna vanliga saker som filtar , ljus , lampor , m.m.
Vad har annars hänt i veckan ?
Jessika och Rockie har varit här , så det har varit full rulle på hundarna . Jag fattar inte att dom orkar busa så mycket .
I tisdags så var vi på Simons skola och hämtade sakerna han har sålt för att få ihopa pengar till deras klassresa .
Vi passade på att titta runt i stallarna nu när det var folktomt . Där var en nyfödd kalv endast 1 timme gammal såååååå söt . Kattungarna var nu 10 veckor , tur dom är tingade och bara 2 kvar . Alla djur bebisar är ju bara så söta !
Jessika hon tränar trix med Özil , nu kan han krypa och skall på kommando , men jag måste fortsätta träna träna träna ! Tänk om jag hade haft lite bättre tålamod .
Än en gång så har det varit en massa lögner och skitsnack i min närhet . Att dom bara orkar ! Dom borde verkligen rannsaka sig själva . Hur orkar man leva med sig själv , när man bara lever i en lögn ? Så håll ögonen öppna för en dag så är det mer än jag som vaknar !
Nu ska jag bara fortsätta mysa med min familj !
Trevlig lååårdag på er alla !

Kommentera

Publiceras ej