Mycket nu !

0kommentarer

Det är så mycket jag vill skriva och berätta , men vissa saker väntar jag lite med , tills jag vet mer helt enkelt .
Det har varit ännu en kanonvecka på jobb , fan så roligt jag tycker det är . Jag känner mig sååå välkommen på alla avdelningarna . Dom där planerna som skulle göras på avdelningarna är klara och utskrivna , känns så skönt . Jag kunde , men hade inte klarat med hjälp av alla inblandade .
Förra helgen fixades i stort sett alla julklapparna , så skönt att det är klart . Har bara lite småsaker kvar att fixa .
Idag har det donats och städats här hemma .
Imorgon är det 1a advent .
Nu är det pyntat i fönsterna och ljusen brinner i lyktor och stakar , det är så underbart mysigt .
I veckan har jag bakat pepparkaksmuffins i flera omgångar , dom är ljuvliga så fler ska det bli imorgon . Imorgon ska det även bakas pepparkakor .
Idag slog jag i mitt huvud i en jä-la byrå kant , inget hål men en rejäl bula som säkert kommer att skifta snyggt i alla möjliga färger.
Nu äts det lördagsgodis på längden och tvären och filmmys .
Idag fyller min lille hund 2 år , så han och Rockie ska oxå få lite lördagsgodis .

Kommentera

Publiceras ej