Njuter

0kommentarer

Jag sitter nu i min goa fåtölj , det ända som fattas är sticket ! Ska kanske börja sticka ? Nääääää har inte tålamod , tar för lång tid innan det blir klart !
Efter jobb idag så hämtade jag Jessika och Rockie . Mötes av en massa levande ljus när vi kom hem , min romantiske sambo hade tänt till haha !
Jag har ju nu i 2 veckor varit lite resurs på avdelningarna , men idag fick jag frågan om jag from måndag ville hjälpa personalen på avdelningarna att skriva genomförandeplaner ! Det ska bli jätteroligt och även bra för att det skadar inte min rygg !
Hoppas bara jag kommer ihåg ur man gör . Jag var ju bra på det innan , men det är ju ändå 2 år som jag varit hemma och sjuk . Men det är nog som att cykla , har man väl lärt sig så !
Ett administrativt arbete står ju högt på min önskelista ! Kan det kanske vara min tur snart ?
Men jösses så roligt jag tycker det är att jobba , all underbar personal och alla goa tanter och farbröder (den ene virrigare än den andre) !
Jag sitter nu och ler och bara mår bra , visst finns det en massa svarta moln på min himmel med !
Fotbollen är på , spännande !
Fick precis telefonsamtal av goa Lena och Mona , som sagt jag kan inte mer än att le !!!
Vad skulle man gjort utan underbara vänner ?
Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen och sen av helgen !

Kommentera

Publiceras ej