Orolig

0kommentarer

Det har hänt mycket denna veckan .
I tisdags var jag och lämnade nya prover , jag har ju tyvärr hittat en knöl i mitt bröst . Jag vet det behöver inte vara nått , men med min enorma tur så är det säkert nått skit som inte ska vara där ! Så nu går jag med en enorm oro i min kropp och väntar på svar .
Har jag inte varit med om om en massa skit så det räcker ?
Igår så var jag hos min tokiga läkare på Hematologen , alla blodprover såg bra ut . Men det togs ett nytt benmärgsprov för att kolla upp vad som händer i min kropp . Om där är nått nytt på gång eller allt är lugnt fortfarande ?
Så jag tror alla förstår att jag är orolig ! Jag försöker att inte tänka på det , men det är inte så enkelt tyvärr .
Än en gång är det tur jag har Tom och min Lena som stöttar mig och peppar mig !
Jag hade egentligen inte tänkt blogga om detta innan jag visste , men det känns som jag bara måste ha det ur mig !
Många tycker säkert att det är privat att man inte ska skriva och berätta om allt , och det gör jag verkligen inte heller . Det finns vissa saker som man håller för sig själv !
Vecka på jobb har varit jätterolig , jag puffar på och hjälper personalen med genomförandeplanerna . Och det går verkligen bra . Jag var ju lite orolig att jag inte skulle komma ihåg hur man gjorde , men efter många frågor så klickar det till . Så jag är inte helt stendum !!
Vädret i veckan då kan jag sammanfatta snabbt GRÅTT !!!! Så trist , jag vill ha sol på min näsa . Jag vill känna mig piggare , gladare och utan bekymmer !

Kommentera

Publiceras ej