Snabb

0kommentarer

Denna veckan har varit en snabbvecka ! Jag knäppte med fingrarna och vips var det söndag igen !
Det känns som hela veckan varit grå och regnig , men så länge vi slipper snön så är ingen gladare än jag !
Jag har ju börjat jobba 50 % nu och det känns både i rygg och kropp , men jag låtsas inte om det eftersom det är så roligt att vara igång igen .
I måndags efter jobb så var det dax för spirometri igen för att kolla lungorna . Det är ganska vanligt att dom kan ta stryk efter en transplantation , om jag nu förstått det rätt . Jag har ju gjort det ett antal gånger nu , man sitter där inlåst i en bur och flåsar på alla möjliga sätt !
I tisdags var jag på mammografi , märkligt hur platta brösten kan bli ! Men jag undrar hur dom som bara har en a-kupa kan fixa det ? Jaja det kan fundera på !
Onsdagen var det möte med Simon , lärare och arbetsförmedlingen , dom förbereder redan vad det finns för honom när han slutar till sommaren ! Hoppas verkligen han får någon sysselsättning , han vill ju jobba ! Han har jobbat massor dom sista veckorna med att hjälpa till att anlägga en trädgård .
Igår var vi och hämtade en ny säng till Simon , en stor så nu kan brudarna komma haha ! Vi var även på det nya citygross , fräscht och fint och massor med folk såklart !
Just nu så går tvättmaskinen varm och ska så få göra hela dagen , fattar inte hur jag han med allt när jag jobbade 100 % ? Men då la man upp det på annat vis . Vi myser och lyssnar på go musik , läser , löser korsord och bara njuter av vår lediga söndag . Ute vill man ju inte vara !

Kommentera

Publiceras ej