Njuter

0kommentarer

Äntligen fredag , ljusen brinner lite överallt i vårt hus ! Det är mysigt . Jag trivs så med mitt liv , det är så roligt att jobba igen .
Hoppas verkligen dom kan hitta en tjänst till mig där jag trivs lika bra .
Alla nya människor jag lärt känna på bara dessa 2 veckorna och alla som jag inte träffat på länge .
Jag känner mig levande , det gjorde jag ju knappast för ett år sen . Då visste jag ju inte ens om jag skulle överleva denna skiten !
Idag har jag varit och fikat med Bosse och Wiveca , riktig gofika . Det blev många skratt som vanligt , det är så härligt att ha så underbara vänner som man kan prata om allt med , och som man känner utan och innan !
Och det har jag många av , kan man bli lyckligare då ?
Jag tror helt ärligt inte att jag någonsin i mitt liv mått så bra som jag gör nu !
Jag har en underbar sambo som jag otroligt roligt med och som jag kan prata om allt med . Som jag saknar när han är och jobbar . Som jag vill tillbringa resten av mitt liv med !
Vi har friska barn , galna hundar och ett trivsamt hem . Vad mer kan man begära ?
Jag har ju inte fått tillbaka min kraft helt efter min leukemi , men snart så !
Nått som jag ska bättra mig på är att bjuda hem vänner oftare ! Man behöver ju inte konstla till det !
Nu måste jag även göra lite reklam för Byakrogen här i Skivarp , smaskig mat , god personal , mysigt ställe och kanon priser !
Imorgon fyller min lilla svärmor 74 år och mitt extra barn Benjamin som fyller 1 år !
Denna helgen ska gå i lugnets och mysets tecken !
Kanske tar vi in utemöblerna , men bara kanske !
Kanske kör vi och tömmer min bil på allt som ska på återvinning , men bara kanske ! Hahaha

Trevlig helg till alla underbara människor !

Kommentera

Publiceras ej