Ohhhh halle da

0kommentarer

Jaha då knäppte man med fingrarna och ytterligare en vecka försvann ! Hinner inte med ! Nu har jag ju äntligen kommit igång att jobba , bara 3 dagar i veckan hitils , men det är ju en början . Det är jätteroligt ! Underbar personal på den avdelningen som jag är på . Känner mig verkligen välkommen ! Jag ska ju ta det lungt och inte göra så mycket , men jag har svårt att bara stå och se på . Jag hugger in där det behövs ! Visst känns det i ryggen , men skit i det bara jag får jobba . Igår så var det öppet hus på Simon och Fabians skola . Vi styrde kossan dit efter vår goofrukost och melodikrysset . Där mötte vi upp några av dom bästa som finns i mitt liv ! Lena och Nisse med deras goa barn . Vi tittade på traktorer , Hampus åkte en runda . Vi tittade på kalvarna , korna , algpackorna , fåglar , kaniner , kattungar , hästar och KARIM hahaha ! Hampus red på en ko , han sa det gjorde ont i rö... baken ! Där var fräcka lastbilar och grävmaskiner . Vi träffade Jenny och Jörgen med sina fina pågar ! Vi åt korv och kollade där Simon går i skolan . Köpte kanelbullar med hem som dom duktiga eleverna på duvan hade bakat . Körde hem och fika goa bullar och grottor . Mumma !!! Det är så härligt att umgås med goda vänner en hel dag , man gör det alldeles för sällan tyvärr ! Sen promenixa vi ännu mer med hundarna . Sen blev det tacobuffe , så mysigt att hjälpas åt i köket . Man borde kanske bo i kollektiv , eller kanske inte haha ! Nisse tyckte vi skulle prova bo alla 9 i deras lilla husvagn , fyyyy bläää . Men tanken var ju rolig ! Senare blev det även glassbuffe , det kändes som vi bara åt och åt ! Jag var så trött när jag gick och la mig , men tror ni jag kunde sova ? NÄÄÄÄÄ har haft en sömnlös natt pga kramp i den jävla foten , skulle kunna hugga av den . Nu sitter vi bara och softar , skulle egentligen behöva tvätta , men skiter i . Idag får bli en slappedag ! Än en gång måste jag bara tacka min tyska syster ! Och alla goa vänner som finns i mitt liv ! JAG LEVER OCH ÄLSKAR MITT LIV !

Kommentera

Publiceras ej