Sorry

0kommentarer

Än en gång så har jag inte haft tid att blogga ! Veckorna bara försvinner för mig ! Jag arbetstränar ju nu 3 dagar i veckan och det är såååå roligt . Nu undrar ni säkert hur ryggen klarar det ? Än så länge ganska bra , visst känns det i ryggen , men skit i det , att jag trivs väger upp det ! Har varit lite orolig vad jag skulle pyssla med efter den 31 okt . Men nu är det klart jag får stanna på himmet året ut som resurs . Känns toppen ! När jag pratade med min läkare om ny sjukskrivningsperiod , så sa jag att nu var det dax att börja jobba 50% så det ska jag göra från den 1 november och året ut , sen får vi se ! Förra helgen var vi och badade i Hörby med dom bästa vännerna . Lena ,Nisse , Hannah och Benjamin . Det blev många timmars lek ! Efteråt så åkte vi hem till dom och åt middag och bara umgicks , så mysigt ! Lena och jag drack vin i dom godaste vinglasen jag druckit ur på länge , såna ville jag bara ha ! Så igår var jag på Ikea och köpte såna ! Har nyss njutit av gott vin i det Mmmmmmm ! Var på Ikea med bästa Wiveca , vi kollade runt och tog en fika och babblade på som vanligt . Det blev en del små saker som man bara måste ha ! Hahahaha Idag har äntligen utemöblerna kommit in i förrådet ! Vi har verkligen bara softat , men det behöver man ibland ! Jessika och Rockie kom igår och ska stanna hela lovveckan , för nu är det ju höstlov ! Höstlov kan jag inte minnas att det fanns när jag gick i skolan , så jag undrar om man kan få det retroaktivt ? Jag glömde ju berätta att jag var och blev snygg i håret förra fredagen av Mona , känns så bra att bara lämna över sitt barr och alltid vara nöjd när man går därifrån ! När hon hade klippt och färgat det och gjort vid det så kände jag mig så himla snygg . Men så lär jag aldrig få till det själv . Alla borde ha en Mona som fixade deras hår varje morgon ! Just nu är jag mätt så jag kan spricka , efter go middag så har Jessika och jag precis svullat i oss marängsuiss eller hur det nu stavas ! Nu orkar jag inte tänka mer vad jag ska skriva ! Ska försöka lägga upp lite bilder med !

Kommentera

Publiceras ej