Ajajaj

0kommentarer

Igår var jag hos företagsläkaren , för nu ska han oxå säga sitt gällande min rygg . Det räcker inte med att Jenny ( min läkare på vc) och att min sjukgymnast och mina läkare på Hematologen har sagt sitt ang min rygg . Men det var en trevlig liten gubbe ! Vi ska ju ses igen nästa vecka på ett rehabmöte med arbetsgivaren och försäkringskassan .
Iaf när jag gick ut därifrån så trillade jag , platt fall på golvet Hahahaha så typiskt mig ! Vet egentligen inte vad som hände , tror jag snubblade på mina fötter eller så vek sig knät , det hade ju inte varit första gången ! Det kom en massa folk springande och frågade om jag skadat mig eller om jag ville sätta mig .Men det var ju lungt , hade inte ont någonstans . Körde ner till obs och träffade Mona och Erika , gick och kollade lite i affärer sen blev det god vanilla latte och en massa skratt och prat . Rätt var det va så kom Britt-Marie , så vi fick kramas lite , roligt att se henne ! Det är bara så roligt att titta på folk !
Sen körde jag hem och vi lagade middag och softade i soffan . Jag hade bestämt jag skulle åka med Tom idag . Fixade lite matsäck att ha med i lastbillen , duschade och la mig . Låg en bra stund och spelade Quizkampen . vaknade efter 1 timme och hade så JÄ-LA ont i mitt högra ben . jag kunde ju knappt vända mig i sängen . Man blir ju orolig för det har ju varit det "friska" benet . När jag gick upp inatt så var det oxå ont ont , men man ska inte gnälla . haft ont från och till under dagen , men när kom hem i em så gjorde det ännu mer ont . Förmodligen har jag fått en muskelbristning i ljumsken eller låret ! Som jag skrev på fb är det ju märkligt eftersom jag har ju inga muskler !
Imorgon är det äntligen fredag och helg , jag hoppas verkligen detta skitet försvinner för jag vill vara rörlig i helgen , det ska ju vara toppenväder !

Kommentera

Publiceras ej