Halta Lotta

0kommentarer

Idag har jag haltat mig fram , men det går och jag har inte alls lika ont som igår ! Tack och lov !!!!
Ja har varit på Ica och hämtat min sovsäck som kom med posten ! Nu har vi vars en OLW ostkroks sovsäck . Vad vi nu ska ha dom till , vi campar ju aldrig ! Kanske ska strunta i värmen i vinter och sitta vars en sån hahahah !
Jag har höstpimpat lite , gjorde ljusstakar med blad och nötter , pimpa även lyktorna där ute . Simon och jag satte upp några tavlor , det är foto på barnen som stått innan . Nu behövde jag platsen till ljus och blommor ! Våra blommor växer så det knakar . Härligt ! Jag har kanske fått gröna fingrar , nu på äldre dar . Eller kanske min tyska donator har det ? Skulle även vilja köpa några blommor som jag kan sätta därute i härliga höstfärger !
Det är fint väder och fortfarande varmt , men tyvärr så blåser det ganska bra ! Jag hoppas vi kan grilla imorgon , så sugen på det !
Det bästa med denna årstiden är att jag kan tända alla ljus överallt ! Och jag har verkligen massor av olika ljusstakar och och lyktor överallt . Tänder jag alla en kväll så är det ca 40 st värmeljus plus alla blockljus ! MYSIGT
Måste köpa på mig ett lager nu , man vill verkligen inte stå utan , då kan världen gå under *fniss* ! Så nu väntar jag bara på att det ska börja skymma !
Snart blir det full rulle härhemma när Rockie kommer ! Özil bara längtar . Självklart kommer ju även Jessika och Hampus ! Jag älskar när alla är samlade !

Kommentera

Publiceras ej