Höst

0kommentarer

Då var vi inne i september och det räknas ju som höstmånad . Igår kändes det verkligen som höst , regn och storm inte roligt alls . Det är då man funderar på om man ska lära sin hund gå på toaletten ? Man får även tankar om varför man skaffade hund ? Men jösses koss vad skulle jag göra utan min lille lill ? Dagarna hade varit ännu längre och jag hade ju inte haft någon att busa med . Än en gång så bara försvann helgen . I lördags så löste vi melodikrysset som vanligt , alltid lika roligt när man klarar det , vilket vi oftast gör . Lite mallig är jag allt haha ! Sen blev det en tur till marknaden i trelleborg . Självklart så började det regna , men man dör inte av lite vatten . Vi handlade inget speciellt . Söndagen försvann oxå i ett nafs , var och handlade för komande vecka . Alltid skönt när det finns mat i kyl och frys ! Just nu är det många tankar i mitt huvud ! Många besök inbokade framöver , tandläkaren , spirometri , läkaren , företagshälsan , rehabmöte m.m.

Kommentera

Publiceras ej