Inte min dag

1kommentarer

Klumpig , tankspridd , trött , förklylning på gång , irriterad , slarvig , tjatig så känner jag mig idag !
Varit på vc och lämnat 8 rör blod , ska ju till läkaren nästa måndag !
Tvättat och dammsugat som vanligt .
Varför ska helgerna bara försvinna ? I lördags tog vi en runda vid Svaneholmsslott , Slingan på ca 3 km . Härligt väder och hundarna hade mycket nytt att snusa på . Det skulle man gjort lite oftare , jag njuter ju lika mycket varje gång , har bara svårt att få tjockröven ur soffan . Igår var jag ute i trädgården , skulle plocka hasselnötter , där är tyvärr mask i dom flesta . Vi har även ett äppleträd med massor av äpplen , jag tror inte dom är klara än . Men det lär ju kvitta för alla sitter så högt att vi kommer aldrig att få tag i dom . Ska kanske stå under med håv och hjälm och hoppas dom faller ner haha ! Jag fick en ny sadel monterad på min cykel och nya däck monterade bak på min bil . Tack Tom och Simon !

1 kommentarer

Milottan

10 Sep 2013 13:12

Hej kära Madde!
Läste runt lite, det är inte alltid att jag uppmärksammar Din blogg och läser, Du får sätta in en bloggföljare (typ bloglovin) så att jag kan bli Din följare. Då får jag besked när Du gjort ett inlägg. Jag hade också, om jag var som Du, lagt in en räknare. Den går att dölja om man vill! Gå in på min blogg och tryck på min räknare ovanför koppen i vänster sida, så kommer Du direkt till räknarsidan. Trevlig med bilder till blogginlägg. Jag blev nyfiken, vad har Du för äpplen i trädgården? Det blev en lång kommentar men läste i tidigare inlägg att Du undrade om hur många! Tusen kramar och jag håller tummarna starkt för Dig, vännen. Kram

Kommentera

Publiceras ej