Lycklig

0kommentarer

Igår var det upp och hoppa tidigt , jaja jag hoppade knappast , är det nån som någonsin sett mig hoppa ??
Körde i god tid till sjukhuset , det var ju i värsta rusningstrafiken .
Jag hade enorma fjärilar i magen eftersom det tagits massor av prover . Det har nog inte undgått någon att det är 1 år sedan min transplantation . Men alla mina celler är fortfarande donator celler , vilket innebär bara FRISKA celler . Och alla andra prover var oxå bra . Jag fick som vanligt fråga en massa jag alltid undrar . Och sen skulle det tass det jävla benmärgsprovet , det gick bra och Stefan är kanon på att göra det snabbt . Först bedövning sen nålen rätt in i bröstbenet bara ! Är fortfarande ganska öm där . Kanske inte så konstigt . Sen blev det ju spolning av porten och 3 vaccinsprutor . Och sen intervjun ang sex och samlevnad , och hur mycket info jag fått ang detta genom resans gång !
Men det bästa är ända att det finns inga sjuka celler i min kropp och dom är inte välkomna hit igen !!!!!!!! Jag vill aldrig mera vara inlagd på sjukhuset , dom har underbar personal , men man blir sjukare där helt enkelt ! Dålig mat som attans Blääääää !
Idag har bara varit en tvättedag , varför tvättar man inte vissa saker direkt ? Men nu är det gjort och tvättstugan städad . Hittade även saker i källaren som jag glömt vi hade haha ! 2 lådor som sattes ner där när vi flyttade in , lite krukor och lite skor och någon väska .
Medan jag lagade middag så passade jag på att baka Malins havrekakor med choklad i MUMS ! Nu ska jag inte göra ett dugg mer idag !

Kommentera

Publiceras ej