Myzzzzzzzzzzzzzzzz

1kommentarer

Helgfrukost måste bara vara det bästa som finns ! Kaffe , oboy , juice , yoggi , paprika , gurka , tomat , rostbiff , rostad lök , remolade , ost , räksallad , skinka , tillimajonesii !!! Och inte att förglömma tidningen och trevligt sällskap .
Idag blev det en badedag . Körde till badhuset i Hörby , så vi är ganska möra efter mycket bad och även bastu och lite bubbel .
En god middag och sen en promenad med hundarna , som fick fnatt på fältet ! Nu njuter vi av bra musik och dodis och bara att vara !
Jag håller på för fullt att göra om lite härhemma . Vardagsrumsfönstret blev pimpat i torsdag och i fredags så började jag i köket . Igår så gjorde jag äpplesaft som ska silas imorgon , hoppas den blir god . Bakade även äpple/kola grottor , såååå goda ! Nu är jag bara ledig 1 vecka till , sen ska jag äntligen börja arbetsträna . Ska bli jätteroligt !

1 kommentarer

milottan

22 Sep 2013 08:17

haha, jag blev utskickad från Din blogg innan jag hann skriva här. Vilken helg. Låter helskönt. Jag har varit med frissepinglorna och sedan njutit hemma jag med. Äppel och kolagrottor låter magnifikt. Ha en skön söndag. Kramkram

Kommentera

Publiceras ej