Prosit

0kommentarer

Attjo attjo prosit ! jag ville verkligen inte få dessa förkylningsbaselusker . Men men dom hoppade på iaf , struntade helt i vad jag ville ! Kanske inte så konstigt , alla runt mig är ju förkylda . men nock om det nu ! Man ska väl inte gnälla över lite snor och hosta , jag har väl varit med om värre saker än så ! Idag skulle jag egentligen på Spirometri och tandläkaren , men lite svårt när man knappt kan andas . men jag har fått nya tider . Imorgon är det rehabmöte med arbetsgivaren , försäkringskassan , företagsläkaren . Denna gången har jag valt att ta med facket , känns som det behövs nu . Min enda önskan är att det kan lösa sig på bästa sätt . Man ska ju inte måla fan på väggen .....
Var på föräldrarmöte igår på Simons skola , det är mycket som händer nu sista året . Dom ska sälja underkläder för att få ihopa till sin klassresa , dom ska åka till Göteborg på spa . Dom ska även ha loppis med leksaker , så alla ni som har en massa leksaker ni vill ge bort , hör av er till mig !
Jag bara längtar till helgen , hoppas jag mår bättre då . Jag har mycket att fira i helgen ! 1 år sen min transplantation !

Kommentera

Publiceras ej