Underbara helg

0kommentarer

I torsdags så var det ju möte . Det gick kanon bra !
30 september börjar jag arbetsträna 3 dagar i veckan 3 timmar om dagen . Vet tyvärr inte var än , vet bara att det blir på ett boende i kommunen . Det ska jag göra 1 månad för att se om ryggen klarar det , sen ska vi ha nytt möte igen . Jag hoppas verkligen det går bra så jag kan börja jobba 50 % sen i november . Kändes så bra när jag gick därifrån !
Innan mötet så var jag och kramades med min Wiveca !
I fredags så var det mest hemmafix , det där vanliga , tvätta , plocka , fixa och trixa ! Igår lördag så hade v bestämt att vi skulle ta sovmorgon , men tji fick jag ! Hade en sambo som var ur sängen innan f-n fått av sig skorna . Jag hade väckt honom med slag och snark ! Det kan ju inte vara möjligt ?? Jag var så trött att jag knappt kunde öppna ögonen haha ! Det blev en långfrukost och sen melodikrysset ! Härligt när man klarar det ! Vi tog en tur till Ystad , Ohlssons basar , ni som aldrig varit där , åk dit , där finns allt roligt ! Sen blev det veckohandling på Willys inte lika kul !
Eftersom lördagen den 14 september betyder mycket för mig så firade vi med god middag och jag drack vin och även en cider . Det är ju 1 år sen jag fick nya stamceller av den där tyskan . Undrar om hon har fräknar ? Jag har ju fått det nu , har jag ju aldrig haft innan , ännu en konstig grej ! Hon är min okända syster !
Idag så fick jag komma ut , haha , vi brukar skoja om det ! Vi tog en tur till Ikea och som vanligt så var där massor med folk . Men visste i stort sett vad vi skulle ha så det gick ändå ganska snabbt !
Äntligen är ett nytt soffbord inhandlat och självklart lite ljus och stakar ! Så vardagsrummet är nu städat och piffat lite till !
Fin fint !
Imorgon ska jag till Lund och hematologen , läkarbesök och få vaccin och spolat min port . Ska även bli intervjuad i ett projekt som en av ssk håller på med angående sex och samlevnad ! Hur ska det gå jag som är så blyg , timid och tillbakadragen SUCK ! ASG .......

Kommentera

Publiceras ej