Länge sen nu !

0kommentarer

Evigheter sen jag bloggade , just nu så är det mycket som händer runt om mig både privat och på jobbet . Så ork , lust , till att blogga vill just nu inte helt infinna sig !
Men jag kan lugna alla som läser min blogg att allt är bra med mig !
I veckan har min store lille Simon fyllt 20 år , jag fattar inget hur kunde det hända ? Att jag har så stora barn 18 och 20 år ????? Fattar det bara inte åren har bara försvunnit !
Jag måste ju såklart oxå kräka lite !
Hur kan man tycka så mycket om personer som man inte känner , att man bara lyssnar vad andra tycker och går på det !
Jag tror verkligen inte att jag är en dålig människa , men jag vet det finns vissa som tycker det ! Men snacka då inte skit om mig utan kom till mig och fråga vad ni undrar ? Dra inte en slutsats utifrån skitsnack !!!!
Jag är jag så enkelt är det ! Jag har nog alltid varit en stark person som oftast säger vad jag tycker och tänker , alla gillar inte det !
Min sjukdom har oxå gjort mig ännu tuffare ! Men jag är fruktansvärt mjuk på insidan ! Jag tar inte skit längre , inte från någon !
Jag trivs som jag är nu ! Jag mår bra ! Jag älskar livet !

Kommentera

Publiceras ej