2014

0kommentarer

Nytt år , jag kan bara inte fatta det . Känns så konstigt att det redan gått ännu ett år !
För mig är nog den största bedriften att jag lever än , när man varit så nära döden som jag faktiskt har så tänker man mycket på livet .

2013 har varit ett omtumlande år .
Det mesta gick ut på att jag skulle få tillbaka mina krafter efter pissåret 2012 .
Jag tycker det har gått bra .
Skaffade mig en ny liten hund , mest för sällskapet och mycket för att jag skulle vara tvungen att gå ut och få frisk luft .
För vem går ut och promenerar i dåligt väder och kyla ?
Inte jag iaf !
Men med hund har man inget att välja på .
Även om jag ibland bara vill lära han att gå på toa .

Nyår försvann , vi hade mycket trevligt och många skratt och gå mat . Hampus fylla ju 8 år och blev så glad för sina presenter , han fick en egen surfplatta och mer lego .
Han kämpade för att hålla sig vaken till 00 , ett tag trodde jag han skulle somna , men han klarade det och var så lycklig .
Vi var ute och smällde raketer och det var fina raketer på himlen i lilla Skivarp .

Torsdag och fredag så var det jobb som vanligt , roligt .
Även om när klockan ringde jag tänkte OHHHNÄÄÄ !
Nu är det helg igen , igår lördag var vi och fixade en massa ärenden och Simon skulle shoppa .
Han fick handlat det han skulle , nån baslåda och 4 par jeans och kallsipper .
Julen har jag börjat plocka bort , alla dukar och tomtar och gran är borta .
Har bara kvar stakarna ett tag till . Tycker det ger så mysigt ljus .

Idag är det trettonafton och min lille son Fabian fyller 18 år !
Jag kan inte fatta att jag nu har 2 myndiga söner , ofattbart !
Jag hoppas av hela mitt hjärta att dom får ett bra liv och slipper alla sjukdomar !

Fick en kallelse i fredags till Bronkoskopi , den ska göras på torsdag . Kan inte säga att ja ser fram emot det direkt . Hur kul är det att få nerkört en kamera i näsan eller halsen för att kolla lungorna USCH ! Hoppas bara inte där är nått , då blir jag nog tokig ! Jaja jag kan nog ta det med men det känns som jag redan har haft min beskärda del av elände !

Just nu längtar jag till sommaren !
Tänk så skönt att slippa jackor och strumpor .
Kunna sitta ute , grilla , sola , semester , bada , stranden , värmen !
Igår kollade vi på filmen Bad Grandpa , sååååå rolig och många skratt ! Se den .
Idag är en slappedag , tittar på film och bara mysssssser .
Får bli att göra ett ryck imorgon istället , ska köra allt skit till återvinning .
Ha en fortsatt trevlig dag alla goa vänner !
Och till mina ovänner som läser min blogg , skit ner er Hahaha !

Kommentera

Publiceras ej