Orken tryter

0kommentarer

Jag sitter här i min goa fåtölj och känner mig helt orkeslös , egentligen inget att gnälla för .
Jag är ju bara lite förkyld !
Hur mycket snor kan det finnas och produceras i en näsa ?
Tom och Simon har varit dåliga hela veckan , men jag trodde jag var immun !
Har nog inte så mycket att skriva om eller har jag det ?

Det mest glädjande är nog att mina lungor var friska inga tecken på skitcancer .
Nu ska vi bara hoppas att allt skit i bröstet oxå är borta och att det inte har satt sig någon annanstans !

En tråkig nyhet är att chefen jag jobbar med idag ska sluta !
Precis när jag börjar komma in i jobbet och hon och jag funkar kanon ihopa .
Många på mitt jobb har nu sagt att man vet vad man har , men inte vad man får ??? Helt sant !
Tänk om jag inte får vara kvar , jag tycker ju det är roligt och utmanande , jag får använda huvudet för första gången på många många år ! Trivs som fisken som man sääääär !
Mina planer är ju nu i mitt huvud att jag ska gå upp och jobba 75% den 1 mars och ev till 100% den 1 juni . Det vill säga om läkaren godkänner det och att min kropp orkar . Ibland vill man mer i huvudet än vad kroppen vill !

Var hos bästa Mona på Saxit och fixa frillan i måndags . Tog bara en klippning denna gången , får färga det nästa gång då kanske jag bestämt mig för vilken färg jag vill ha ! Jag vill nu att det ska växa ut till en page , tyvärr växer det inte lika fort som jag vill .

I fredags så var det fika med bästa Wiveca , det är lyx att bara sitta och titta på folk och babbla och kräka av sig . Varför varför gör man inte sånt oftare ?
Jag shoppade lite och sen hämtade jag Jessika och Rockie !
Eftersom förkylningen tagit över vårt hem , så har vi mest slappat , ute vill man knappt vara ! Är så jä-la kallt . Minusgrader och blåst är verkligen inte skönt !
Vi var och åt kinamat , mongolien och sushi igår på ett ställe i Malmö vi inte testat innan . Tja vi var nog inte helt nöjda , tråkig lokal , fanns inte "vanlig" kinamat såsom , biff med bambuskott , friterad fläsk m.m. , men visst var det gott . Vi blev väldigt mätta iaf ! Men nu har vi provat det stället !
Nu är det bara att ladda för en ny arbetsvecka !
Tur det finns nässpray !!!

Kommentera

Publiceras ej